Pegasus Champion ERP

Το Pegasus Champion ERP αποτελεί μία εφαρμογή με εξαιρετικές επιδόσεις όπως αποδεικνύεται από το πλήθος των ενεργών εγκατάστασεων που μετρά τα τελευταία 20 χρόνια. Είναι η 1η εξειδικευμένη λύση για το Fitness & την Ευεξία, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με καταξιωμένους επαγγελματίες (Γυμναστές / Επιχειρηματίες) του χώρου,  με απώτερο στόχο τη παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στα μέλη τους και τη παρακολούθηση των συνδρομών τους. Έχοντας εξαιρετικό reference ικανοποιημένων πελατών από μικρές ατομικές επιχειρήσεις μέχρι τις πλέον καταξιωμένες αλυσίδες, κάνουμε  το επόμενο βήμα με Web λύσεις και σύγχρονα εργαλεία που θα κάνουν τις υπηρεσίες σας να ξεχωρίσουν!

ΑπευθύνεταιΔυνατότητεςVideo

Το Pegasus Champion ERP απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών που σχετίζονται την Ευεξία και την Άθληση:

  • Γυμναστήρια
  • Χώροι Crossfit
  • Personal-Semi personal Training/Yoga/Pilates
  • Σχολές Χορού -Πολεμικών Τεχνών
  • Αθλητικοί Σύλλογοι - Όμιλοι
  • Κέντρα Αισθητικής -Αδυνατίσματος
  • Spas
  • κτλ

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Κανένας περιορισμός στους Χρήστες - Άμεση εξυπηρέτηση των μελών σας
  • Χαμηλό κόστος επένδυσης σε h/w - Αξιοποίηση υπάρχοντος εξοπλισμού - Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop
  • Φιλικό περιβάλλον & άμεση έναρξη λειτουργίας ακόμα και από αρχάριους χρήστες - Διαχείριση Μελών/Συνδρομών/Παραστατικών σε 3 κλικ!
  • Δυνατότητα αποτελεσματικού ελέγχου πρόσβασης με διασύνδεση συστήματος Access Control εισόδου και τουρνικέ.
  • Αυτόματη καταγραφή των παρουσιών των πελατών μέσω αυτοματοποιημένου σύστηματος (Barcode scanner - Κάρτες Μελών).
  • Οθόνη Πελάτη με προβολή της πληροφορίας που θέλετε (Ενεργή Συνδρομή -  Ημερ. Λήξης -  Δόσεις που εκκρεμούν -  Προσωπικά μηνύματα)
  • Ομαδικά Μαθήματα/Group Μελών με Ονομαστική Διαχείριση για παρουσίες/ακυρώσεις - Πλάνο Ραντεβού  για  αποτελεσματικό προγραμματισμό υπηρεσιών Αισθητικής/Ευεξίας/Personal
  • Πλήθος Στατιστικών & Αναφορών για την απεικόνιση της πορείας της Επιχείρησης - Σύγχρονα εργαλεία δημιουργίας report βάσει των δικών σας απαιτήσεων
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησης (Παρακολούθηση Πωλήσεων & Παροχών, Διακανονισμούς Δόσεων, Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών - Λιανική Πώληση - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών -  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών μέσω μαζικής αποστολής sms/email  - Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων -  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων -  Ειδική Τιμολογιακή Πολιτική για πολλαπλές εγκαταστάσεις
  • Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων - έκδοση δωροεπιταγών
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)  - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Πανελλαδικό Δίκτυο Πιστοποιημένων Συνεργατών που αναλαμβάνουν την υποστήριξη της Επιχείρησης & της εγκατάστασής σας

Reception

  • Μέσα από την οθόνη της Reception ο χρήστης μπορεί και διαχειρίζεται τα μέλη σας.
  • Γρήγορη ανεύρεση μέλους, με αυτόματη ενημέρωση για την κατάστασή του (ενεργή συνδρομή, υπόλοιπο, δόσεις κ.ο.κ.)
  • Παραμετρικός ορισμός των πλήκτρων της Reception, ακόμη και ανά τμήμα της επιχείρησης.
  • Γρήγορη καταχώρηση Νέας Συνδρομής, Ανανέωσης
  • Αναλυτική παρακολούθηση Συμβολαίων, Επισκέψεων, Μέσο Όρο Επισκέψεων, Υπόλοιπες Μονάδες, Παγώματα
  • Παρακολούθηση Διακανονισμών Μελών.
  • Πλάνο Παροχών με τις ώρες και τις αίθουσες - γυμναστές, για το κλείσιμο των RV των πελατών σας.

Οθόνη Παρουσιών

  •  Ειδική οθόνη παρουσιών με κάρτα - barcode
  • Άμεση ενημέρωση του πελάτη για την κατάστασή του (Υπόλοιπο, Λήξη συνδρομής, λήξη Ιατρικής Βεβαίωσης, κ.ο.κ)
  • Εμφάνιση ενημερωτικών μηνυμάτων (π.χ. προσφορά αναβάθμισης προγράμματος, ενημέρωση για event κ.ο.κ.)
  • Προσωπικά μηνύματα (π.χ. έχετε ξεχάσει την ταυτότητά σας στην Reception).

Τιμοκατάλογος - Υπηρεσίες

  • Ορισμός τιμοκαταλόγου υπηρεσιών και συνδρομών.
  • Σύνθεση Υπηρεσιών για την δημιουργία νέων υπηρεσιών - συμβολαίων.
  • Παρακολούθηση Συνδρομών που έχουν και πλήθος επισκέψεων.
  • Περιορισμός Ωρών Επίσκεψης σε υπηρεσίες (π.χ. οικονομική συνδρομή για πρωινές επισκέψεις).
  • Συνδυασμός Υπηρεσιών με μονάδες κατανάλωσης.

Βιβλία - Παραστατικά

  • Αυτόματη έκδοση των Αποδείξεων Παροχής από τις υπηρεσίες του πελάτη.
  • Δυνατότητα εκτύπωσης on-line αλλά και μαζικά του Βιβλίου Πελατών.
  • Υποστηρίζει όλα τα απαραίτητα παραστατικά.

Ταμείο - Έξοδα - Έσοδα

  • Συνδεόμενο με το Pegasus ERP παρέχει πλήρη ενημέρωση για τις εισπράξεις και τις πληρωμές ανά βάρδια - χρήστη.
  • Παρακολούθηση των Εξόδων (αγορές - δαπάνες).

Ενημέρωση Μελών

  • Μαζικές αλλά και μεμονωμένες αποστολές e-mail και SMS στα μέλη σας.
  • Άμεση ενημέρωση των μελών κατά την παρουσία τους, σε ειδική οθόνη παρουσιών με κάρτα (barcode)
  • Ορισμός μηνυμάτων στην οθόνη παρουσιών, ανάλογα με την κατάσταση του πελάτη (το είδος της συνδρομής, το υπόλοιπο, την επισκεψιμότητά του κ.ο.κ.)

Υποστήριξη Πωλήσεων

  • Σε άμεση σύνδεση με το CRM, παρέχει την πλήρη υποστήριξη για την παρακολούθηση των πωλήσεων.
  • Καταγραφή όλων των επαφών των πωλητών σας με τα μέλη και τα υποψήφια μέλη.
  • Υποστήριξη telemarketing.



Επικοινωνήστε μαζί μας