Pegasus Estiasi ERP

Το Pegasus Estiasi ERP αποτελεί τη 1η ΕΝΙΑΙΑ λύση που καλύπτει όλες τις δραστηριότητες της σύγχρονης Επιχείρησης Εστίασης. Ασύρματη Παραγγελιοληψία - Delivery -Take Away  & Εμπορική Διαχείριση μέσα από μια εφαρμογή χωρίς πρόσθετα modules ή  λοιπές χρεώσεις. Η άκρως πετυχημένη πορεία του στην αγορά για πάνω από 15 χρόνια και οι δεκάδες πετυχημένες ενεργές εγκαταστάσεις (ανεξαρτήτως μεγέθους) αποτελούν εγγύηση για την αξιοπιστία της εφαρμογής και τη συνεχή ανάπτυξή της ώστε να καλύπτει νέες ανάγκες που προκύπτουν.

ΑπευθύνεταιΔυνατότητεςΒίντεο
Το Pegasus Estiasi ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχειρηματία του κλάδου της Εστίασης που επιθυμεί να καλύψει απλές ή πιο σύνθετες ανάγκες λειτουργίας, πάντα με γνώμονα τις δικές του συγκεκριμένες απαιτήσεις:

  • Εστιατόρια-Ταβέρνες
  • Cafe Bar
  • Delivery
  • Νυχτερινα Κέντρα
  • Πολυχώρους Διασκέδασης
  • Take Away - Καταστήματα Γρήγορου Φαγητού
  • Beach Bar
  • Ξενοδοχεία (Χρέωση Δωματίων)
  • κτλ

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Multi-user Άδεια Χρήσης - Σταθερά χαμηλό κόστος Ετήσιας Σύμβασης Στήριξης ανεξαρτήτως αριθμού σερβιτόρων/τερματικών pda
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w (Ταμειακή Μηχανή/ΕΑΦΔΣΣ/Thermal printers) - Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc με touch Οθόνη ή POS
  • Ασύρματη Παραγγελιοληψία στο λεπτό - Αξιοποιήστε κάθε συσκευή PDA - mobile phone - tablet (Android-iOS-Windows) - Εντελώς ΔΩΡΕΑΝ έως 3 χρήστες PDA (Σερβιτόροι)
  • Δυνατότητα Offline Λειτουργίας της Ασύρματης - Ελληνικό/Αγγλικό menu - Εξαιρετικά προσιτό κόστος για κάθε επιπλέον PDA (4+) & ΧΩΡΙΣ διαφοροποίηση στο κόστος της Ετήσιας Σύμβασης
  • Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας (Παραγγελιοληψία, Delivery, Take Away) για την άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
  • Εξατομικευμένο interface για κάθε χρήστη αναλόγως του πόστου που αναλαμβάνει με διαφορετικά "δεσίματα" (Σερβιτόροι ανά χώρο, Δικαιώματα ανά Χρήστη, Είδη καταλόγου ανά χώρο κτλ)
  • Σύγχρονη λειτουργία Delivery με barcode scanner για παρακολούθηση των Διανομέων και των πακέτων που αυτοί μεταφέρουν - ενημέρωση ώρας αναχώρησης και επιστροφής για αξιολόγηση του προσωπικού - Eμφάνιση επάνω σε χάρτη / Εμφάνιση διαδρομών -Χρόνος δρομολογίων
  • Σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο σε ελάχιστο χρόνο - Αναγνώριση κλήσης με modem
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών, Συνταγές - Αναλώσεις Ά υλών - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών -  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Διασύνδεση με Modules (Hotel για τα Ξενοδοχεία, Retail για πολυχώρους Εμπορικής Δραστηριότητας που σερβίρουν, Champion για Χώρους Ευεξίας που προσφέρουν πλήθος υπηρεσιών)
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  - Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων -  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων - έκδοση δωροεπιταγών
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Γενικά

  • Παρακολούθηση Σάλας με τραπέζια και παραγγελίες.
  • Παρακολούθηση Bar με άμεση έκδοση απόδειξης, χωρίς παρακολούθηση Παραγγελίας.
  • Παρακολούθηση Fast-Food με άμεση έκδοση απόδειξης και ταυτόχρονη παρακολούθηση Παραγγελίας.
  • Παρακολούθηση Delivery.

Reception

  • Εύχρηση οθόνη Reception βασισμένη στην τεχνολογία Pegasus, με προγραμματιζόμενα πλήκτρα και λειτουργία σε οθόνη Αφής.
  • Επιλογή ειδών μέσα από οθόνη οργανωμένη σαν το menu σας (σελίδες με τις ομάδες των ειδών σας).
  • Ευκολος και γρήγορος τρόπος καταχώρησης παραγγελίας.
  • Αμεση εκτύπωση της παραγγελίας στους εκτυπωτές των τμημάτων. Κάθε είδος εκτυπώνεται στον χώρο που πρέπει να παρασκευαστεί (π.χ. τα φαγητά στην κουζίνα, τα ποτά στο Bar). Δυνατότητα ταυτόχρονης εκτύπωσης της παραγγελίας μέχρι και σε 5 διαφορετικα σημεία (για λόγους ελέγχου).
  • KDS (Kitchen Display System) για σωστή και άμεση προετοιμασία των παραγγελιών από τη κουζίνα.
  • Δυνατότητα συγχώνευσης τραπεζιών, αλλαγής τραπεζιού, εκδοση αποδείξεων, μετατροπή σε τιμολόγιο.
  • Ξεχωριστός λογαριασμός ανά Παρέα στο ίδιο τραπέζι.
  • Εκδοση αποδείξεων με χρήση ΕΑΦΔΣΣ και POS εκτυπωτή, αλλά και οποιουδήποτε ταμειακού συστήματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν φορολογικός εκτυπωτής και διαθέτει ανάλογο λογισμικό.

Αναγνώριση Κλήσης

  • Επικοινωνία μέσω απλού Modem που υποστηρίζει αναγνώριζει κλήσεων ή τηλεφωνικά κέντρα που υποστηρίζουν TAPI drivers. Εναλλακτικά μπορεί να γίνει χρήση τηλεφωνικών κέντρων Asterisk ή VoiP.
  • Αμεση εμφάνιση του πελάτη αν υπάρχει ή οθόνης για καταχώρηση των στοιχείων του.
  • Αυτόματη διαχείριση της καταχώρησης της παραγγελίας στον πελάτη.
  • Αναγνώριση αν υπάρχει ήδη παραγγελία σε εξέλιξη στον πελάτη, οπότε τα νέα είδη καταχωρούνται σε αυτήν

Επικοινωνία με PDA

  • Χρήση απλών PDA από τους σερβιτόρους. Αρκεί να διαθέτουν internet explorer και να συνδέονται στον υπολογιστή της Reception.
  • Εύκολη και γρήγορη καταχώρηςη της παραγγελίας.
  • Αυτόματη ενημέρωση της reception με την παραγγελία.
  • Αμεση εκτύπωση της παραγγελίας στους εκτυπωτές των τμημάτων. Κάθε είδος εκτυπώνεται στον χώρο που πρέπει να παρασκευαστεί (π.χ. τα φαγητά στην κουζίνα, τα ποτά στο Bar). Δυνατότητα ταυτόχρονης εκτύπωσης της παραγγελίας μέχρι και σε 5 διαφορετικα σημεία (για λόγους ελέγχου).
  • Δυνατότητα αλλαγής τραπεζιού, συγχώνευσης τραπεζιών αλλά και μοιράσματος τραπεζιού από το PDA.
  • Διαχείριση παρεών ανά τραπέζι για να μπορούμε να έχουμε διαφορετικούς λογαριασμούς.
  • Παρακολούθηση πληρωμένων ειδών ανά τραπέζι παρέα.
  • Δυνατότητα εμφάνισης μόνο των τραπεζιών που έχουν ανατεθεί σε κάθε σερβιτόρο.

Επικοινωνία με άλλα Module

  • Επικοινωνεί με άλλα modules της εφαρμογής προσφέροντας ολοκληρωμένη διαχείριση.
  • Αμεση ενημέρωση της αποθήκης με τις καταναλώσεις.
  • Σε επικοινωνία με το Pegasus Hotel, μπορείτε να χρεώνετε τον λογαριασμό του δωματίου άμεσα.


 

Επικοινωνήστε μαζί μας