Pegasus Hotel ERP

Το Pegasus Hotel ERP συνιστά μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές μηχανογράφησης στο χώρο της Φιλοξενίας. Οι αξιόλογες δυνατότητες που προσφέρει σε συνδυασμό με τον εξαιρετικά εύκολο χειρισμό του, αποτελούν σημαντικό κριτήριο επιλογής. Απευθύνεται σε ένα μεγάλο εύρος επιχειρήσεων από μικρές οικογενειακές μονάδες με μικρό αριθμό δωματίων έως γνωστές αλυσίδες ξενοδοχείων. Το Pegasus Hotel ERP είναι η μόνη αξιόπιστη λύση που διαχειρίζεται κάθε πτυχή των εργασιών μίας μονάδας φιλοξενίας με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος αρχικής επένδυσης χωρίς περιορισμούς σε αριθμούς δωματίων. Ανήκει στις κορυφαίες επιλογές των επιχειρηματιών καθώς είναι η πλέον ενδεδειγμένη εφαρμογή για ταυτόχρονη διαχείριση on line κρατήσεων μέσα από το εταιρικό site ενώ ταυτόχρονα σας δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης στο ERP σας από Οπουδήποτε/Οποτεδήποτε, μέσω της διασύνδεσης με το Pegasus e-Hotel Web App.

 

ΑπευθύνεταιΔυνατότητεςΒίντεο

Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus Hotel ERP μετρά πλήθος πετυχημένων εγκαταστάσεων σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων:

  • Οικογενειακές Μονάδες /Ενοικιαζόμενα Δωμάτια
  • Πανδοχεία/Ξενώνες
  • Ξενοδοχεία ανεξαρτήτως δυναμικότητας φιλοξενίας/Σαλέ
  • Ξενοδοχειακές Μονάδες / Θέρετρα

 

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Κανένας περιορισμός στους Χρήστες - Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w - Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop - Αξιοποιήστε τον υπάρχων εξοπλισμό που διαθέτετε
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης - Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
  • User friendly Οθόνη Reception  μέσα από την οποία εκτελούνται όλες οι εργασίες με το πάτημα της σχετικής επιλογής - Καταχώρηση/Διαχείριση Κρατήσεων, Διαμονών - Τιμολόγηση -Ακυρώσεις - House keeping  - Έξτρα υπηρεσίες - Διαχείριση Προκαταβολών -  Main courante ΧΩΡΙΣ να απαιτούνται επιπλέον κινήσεις.
  • Πλάνο Δωματίων - Πλάνο Τύπων Δωματίων  με drag and drop λειτουργία ώστε να καταχωρείτε τις Κρατήσεις και να τις διαχειρίζεστε κυριολεκτικά με ένα κλικ
  • Εύκολη διαχείριση Συμβολαίων  - Παρακολούθηση Τουριστικών γραφείων/Πρακτορείων- Οργάνωση και παρακολούθηση των Τιμοκαταλόγων της επιχείρησης ώστε να αποφεύγονται τα λάθη.
  • Παρακολούθηση -Διαχείριση Χρεώσεων από άλλα Τμήματα - Διασύνδεση με λοιπές Εφαρμογές όπως Pegasus Estiasi ERP για τη διαχείριση του Εστιατορίου - Pool bar, Pegasus Champion ERP για τη διαχείριση Spa - Γυμναστηρίου, Pegasus Retail ERP για το mini market και τη Λιανική Πώληση κτλ
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Πελάτες - Συναλλασσόμενοι - Εξωτερικοί Συνεργάτες - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών -  Στατιστικά /  Αναφορές -  Δημιουργία αναφορών κατά παραγγελία με το ενσωματωμένο module  Report Generator  κτλ)
  • Δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνία με Web Εφαρμογή e-Hotel για την απευθείας διασύνδεση των πελατών σας στο σύστημα σας. Ενσωματώνει τη δυνατότητα on line booking συστήματος χωρίς προμήθειες προς τρίτα μέρη. Επιπλέον δύναται να προστεθεί το module Channel Management για τη διαχείριση των καναλιών στα οποία προβάλλετε τη διαθεσιμότητα της μονάδας σας ενώ ταυτόχρονα σας δίνει απομακρυσμένη πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή (device) στο  σύστημά σας για να πραγματοποιήσετε όλες τις παραπάνω εργασίες ακόμα και τιμολόγηση από οπουδήποτε  24/7/365!
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  - Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων -  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων -  Ειδική προνομιακή πολιτική για μονάδες υπό το ίδιο ΑΦΜ
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές /εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες - Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Από την εύχρηστη οθόνη της reception ο χρήστης μπορεί και κάνει όλες τις απαραίτητες εργασίες

  • Κρατήσεις
  • Αφίξεις
  • Αναχωρήσεις
  • Μηνύματα Πελατών
  • Αιτήσεις Καθαριότητας Δωματίων
  • Δυνατότητα αναλυτικής διαχείρισης της υπηρεσίας Καθαρισμού των Δωματίων, εκκρεμότητες
    1. Δωμάτια Πελατών που Αναχωρούν
    2. Δωμάτια Διαμενόντων που έχουν κάνει αίτηση για καθαρισμό
    3. Δωμάτια Διαμενόντων με προγραμματισμένο Καθαρισμό
    4. Επιλογή εμφάνισης μόνο των εκκρεμοτήτων

Πλάνο Δωματίων

  • Αναλυτική Εμφάνιση των κρατήσεων και διαμονών σε πίνακα
  • Ο χρήστης με απλή κίνηση (διπλό κλικ) διαχειρίζεται την κράτηση, την  διαμονή αλλά και καταχωρεί αυτόματα νέα κράτηση.
  • Με απλές κινήσεις (drag & drop) μπορεί να μεταφέρει μία κράτηση μέσα στο πλάνο

Τιμοκατάλογοι

  • Δυνατότητα παραμετροποίησης του τιμοκαταλόγου σας, με όλες τις απαραίτητες παραμέτρους.
  • Τιμοκατάλογος Υπηρεσιών (π.χ. επιπλέον κόστος για parking, μεταφορά από και προς αεροδρόμιο κ.ο.κ.)
  • Αυτόματος υπολογισμός του κόστος μίας κράτησης - διαμονής

Λοιπά Τμήματα

  • Δυνατότητα καταχώρησης χρεώσεων από άλλα τμήματα του ξενοδοχείου (bar - εστιατόριο κ.ο.κ.)

Στην περίπτωση της διάθεσης και του Module τιμολόγησης

  • Αυτόματη ενημέρωση των χρεώσεων από τα Pegasus POS των τμημάτων
  • Αυτόματη έκδοση Αποδείξεων με την αναχώρηση
  • Εκτύπωση του Βιβλίου Πόρτας

Επικοινωνία με το Internet

  • Επικοινωνεί με το e-Hermes και συγχρονίζει αυτόματα τα δεδομένα. Με αυτόν τον τρόπο έχετε On-line ενημέρωση για τις κρατήσεις από το site σας.
  • Επικοινωνεί με portal στηριγμένα στο e-Hermes για αυτόματη ενημέρωση των κρατήσεων μέσα από αυτά



 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας