Pegasus Web App e-Courier

Το Pegasus Web App e-Courier ολοκληρώνει τη μηχανογράφηση των επιχειρήσεων Ταχυμεταφορών που χρησιμοποιούν το Pegasus Courier ERP Start Up. Σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε προς όφελός σας όλες τις δυνατότητες του Web δημιουργώντας μία νέα Εταιρική Εικόνα. Είναι η καινοτόμος Εφαρμογή που θα αυξήσει τη Κερδοφορία της Επιχείρησής σας & θα απογειώσει το επίπεδο Παροχής Υπηρεσιών που προσφέρετε. Ταυτόχρονα θα μειώσετε σημαντικά τις εργατοώρες δημιουργώντας τις συνθήκες για πιο αποδοτική εργασία, θα ελαχιστοποιήσετε τα λειτουργικά κόστη σε όγκο αναλωσίμων και χαρτιού, θα περιορίσετε τις τηλεφωνικές κλήσεις για τον προσδιορισμό της κατάστασης αποστολής και θα καταργήσετε τη χειρόγραφη συμπλήρωση voucher εκμηδενίζοντας τις λανθασμένες καταχωρήσεις. Συνδυάστε το με το Pegasus Courier Mobile App & εντυπωσιάστε με τον επαγγελματισμό σας!

ΑπευθύνεταιΔυνατότητεςΒίντεο

Το Pegasus Web App e-Courier απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση Ταχυμεταφορών που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση ενώ ταυτόχρονα στοχεύει στη δημιουργία Πιστού Πελατολογίου & Νέων Συνεργασιών ώστε να διαφοροποιηθεί από τον Ανταγωνισμό.

Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα:

  • Σύγχρονο, Πολυγλωσσικό & Δυναμικό site Εταιρικής Παρουσίασης - Πλήθος δυνατοτήτων προς τους Πελάτες σας
  • Άμεση σύνδεση Πελατών στο site σας από το χώρο τους για εκτέλεση πολλαπλών εργασιών από τους ίδιους
  • Πολλαπλή αναζήτηση Voucher-Αποστολής από τον Αποστολέα ή τον Παραλήπτη  ΧΩΡΙΣ login
  • Γρήγορη προβολή κατάστασης για κάθε Αποστολή/Αντικαταβολή χωρίς να προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία σας
  • Άμεση και Εύκολη Καταχώρηση Νέας Αποστολής (Voucher) - Αυτόματος υπολογισμός κόστους Αποστολής
  • Πολλαπλή Εισαγωγή/Εξαγωγή Voucher από αρχείο excel/csv για ακόμα πιο απαιτητικούς χρήστες
  • Κάθε πελάτης με login στο site έχει πρόσβαση στην Οικονομική του Καρτέλα (Χρεώσεις-Πιστώσεις-Υπόλοιπο) – Εκτύπωση Παραστατικών - OnLine Πληρωμή
  • Πρόσβαση οδηγών μέσω internet κατά τη διάρκεια των δρομολογίων τους για  onTime ενημέρωση κατάστασης Αποστολής
  • Επισκέπτες
    • Πολλαπλή αναζήτηση Voucher ΧΩΡΙΣ login.
      Ο επισκέπτης μπορεί  να αναζητήσει τις αποστολές του (voucher) από το αντίστοιχο banner ή φόρμα, συμπληρώνοντας τον κωδικό της αποστολής (voucher) ή τον αριθμό εντολής. Μπορεί να αναζητήσει παραπάνω από ένα voucher ταυτόχρονα χωρίζοντας τους κωδικούς με το κόμμα (π.χ. WEB3000069,WEB3000043).
    • Άμεση και Εύκολη Καταχώρηση Νέας Αποστολής (Voucher).
      Ο επισκέπτης του site μπορεί να καταχωρήσει μια αποστολή (voucher) χρησιμοποιώντας μια από τις δύο φόρμες της εφαρμογής (Καταχώρηση Voucher σε βήματα και Καταχώρηση Voucher σε ένα Βήμα). Η εφαρμογή αυτόματα θα δημιουργήσει τον χρήστη με τα στοιχεία της αποστολής (voucher). Τέλος ο επισκέπτης θα ενημερωθεί με e-mail για τον λογαριασμό του στην εφαρμογή.
    • Υπολογισμός κόστους αποστολής.
      Ο επισκέπτης μπορεί να υπολογίσει το κόστος αποστολής συμπληρώνοντας τα στοιχεία:
  1. Είδος εργασίας
  2. Επιθυμητή παραλαβή - παράδοση
  3. Περιοχή από - έως
  4. Βάρος
  5. Επιπλέον υπηρεσίες που ίσως επιθυμεί.

Τέλος από την ίδια φόρμα μπορεί να μεταβεί στην καταχώρηση της αποστολής (voucher) με τα στοιχεία που έχει αναζητήσει.

    • Υπολογισμός ογκομετρικού βάρους
      Φόρμα με την οποία ο επισκέπτης δίνει τις διαστάσεις του δέματος και η εφαρμογή υπολογίζει το ογκομετρικό βάρος βάσει του  συντελεστή που έχουμε ορίσει στις παραμέτρους.

Πελάτες

    • Αναζήτηση και Διαχείριση των Αποστολών με απλές κινήσεις!
      Μέσα από την λίστα των voucher ο πελάτης μπορεί να δει όλες τις αποστολές που  τον αφορούν. Επίσης μπορεί να τις διαχειριστεί αν η κατάσταση τους το επιτρέπει. Ακόμα έχει πρόσβαση στο ιστορικό των καταστάσεων του voucher και σε όλες τις ενέργειες που το αφορούν.
    • Καταχώρηση αποστολής (voucher).
      Ο πελάτης μπορεί να καταχωρήσει νέες αποστολές (voucher). Ανάλογα το είδος που θα επιλέξει αποστολή, παραλαβή, εντολή θα συμπληρωθεί αυτόματα ο αποστολέας, παραλήπτης και εντολέας αντίστοιχα. Τέλος η ημερομηνία επιθυμητής παραλαβής και παράδοσης είναι συνάρτηση του ωραρίου λειτουργίας της Επιχείρησης Ταχυμεταφορών/Courier.
    • Δυνατότητα καταχώρησης αποστολής (voucher) για τα υποκαταστήματα κάτω από την ίδια σύνδεση.
      Ανάλογα του είδος της αποστολής (voucher) συμπληρώνεται αυτόματα ο αποστολέας ή ο παραλήπτης. Ο πελάτης μπορεί να ορίσει τα υποκαταστήματα του ως αποστολέα ή παραλήπτη μέσα από τις συσχετίσεις του.
    • Δυνατότητα διαχείρισης προσώπων.
      Ο πελάτης μπορεί να ορίσει πρόσωπα κάτω από αυτόν. Έτσι όταν θα καταχωρεί νέα αποστολή (voucher) θα μπορεί να επιλέγει ένα από αυτά.
    • Πολλαπλή Εκτύπωση Voucher σε κόλλα Α4 ή ετικέτες!
      Στην εφαρμογή μπορούμε να ορίσουμε απεριόριστο αριθμό φορμών. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε φόρμα επιθυμεί ώστε να εκτυπώσει τις αποστολές (voucher) που έχει επιλέξει στην λίστα προβολής των αποστολών του.
    • Εκτύπωση λίστας αποστολών
      Ο πελάτης μπορεί να εκτυπώσει τις αποστολές (voucher) του σε λίστα ώστε να μπορεί να έχει μια συνολική εικόνα των αποστόλων του σε έντυπη μορφή.
    • Αντιγραφή αποστολών
      Ο πελάτης μπορεί να αντιγράψει μια ή περισσότερες αποστολές.  Στην αντιγραφή του δίνεται η δυνατότητα να ορίσει τον αριθμό των αντιγράφων καθώς και τις επιθυμητές ημερομηνίες αποστολής και παράδοσης. Στην συνέχεια μπορεί να τις διαχειριστεί (αν το επιτρέπει η κατάσταση τους όπου είναι η κατάσταση μιας νέας καταχώρησης).
    • Εξαγωγή voucher σε αρχείο (Excel, CSV).
      Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει και στη συνέχεια να εξάγει όλες τις αποστολές (voucher) του. Τα πεδία που θα εξαχθούν ορίζονται παραμετρικά από το admin της εφαρμογής.
    • Μαζική εισαγωγή Voucher με λογική αυτόματης συμπλήρωσης στοιχείων βάσει του χρήστη που έχει συνδεθεί.
      Ο πελάτης μπορεί να εισάγει μαζικά αποστολές (voucher). H εφαρμογή ανάλογα με το είδος της εντολής και τις παραμέτρους που έχουμε ορίσει θα συμπληρώσει τα αντίστοιχα πεδία. Επίσης δίνεται η δυνατότητα να ορίσει πόσες φορές θα εισαχθεί το κάθε voucher.

Η διαδικασία της εισαγωγής περιλαμβάνει τα βήματα:

      1. Επιλογή αρχείου και ανέβασμα στον server.
      2. Αν δεν έχουν ορισθεί τα πεδία από το excel η εφαρμογή του δίνει την δυνατότητα να αντιστοιχίσει την κάθε στήλη με τα πεδία της αποστολής (voucher). Επίσης μπορεί να τροποποιήσει και τις στήλες σε πραγματικό χρόνο.
      3. Ο πελάτης βλέπει ποιες από τις αποστολές (voucher) που έχει ορίσει μπορούν να γίνουν εισαγωγή στην εφαρμογή και ποιες όχι με το αντίστοιχο μήνυμα.
      4. Ο πελάτης εισάγει τις έγκυρες αποστολές του βήματος 3 και μπορεί να τις διαχειριστεί από την λίστα των αποστολών (voucher)
      • Αυτόματη εύρεση των επιπλέον χρεώσεων.
        Από το admin μπορούμε να ορίσουμε ποια πεδία της αποστολής(voucher) επηρεάζουν την χρέωση. Για παράδειγμα μπορούμε να ορίσουμε ότι εάν η ημέρα παράδοσης είναι Σάββατο τότε αλλάζει το κόστος (η αλλαγή του κόστους μπορεί να είναι σταθερό ποσό ή κάποιος συντελεστής). Μετά από αυτούς τους ορισμούς σε οποιαδήποτε καταχώρηση voucher από οποιοδήποτε χρήστη θα υπολογίζονται αυτόματα οι επιπλέον χρεώσεις του voucher εμφανίζοντάς του την αντίστοιχη ενημέρωση.
      • Απευθείας πρόσβαση στην Οικονομική Καρτέλα για έλεγχο Χρεώσεων, Πιστώσεων, Υπολοίπου & για την άμεση Εκτύπωση των Παραστατικών !
        Ο πελάτης μπορεί να βλέπει και την οικονομική του καρτέλα για όλες τις λογιστικές του κινήσεις. Μέσα από την οικονομική καρτέλα μπορεί να βλέπει όλα τα παραστατικά του και τις αποδείξεις του. Τέλος εάν υπάρχει κάποιος online τρόπος εισπράξης μπορεί να καταθέσει το ποσό που επιθυμεί.
      • Προβολή των αντικαταβολών, την κατάσταση τους (προς παραλαβή, προς παράδοση, παραδοθέντες) και τα σύνολά τους.
        Ο πελάτης μπορεί να βλέπει την λίστα των αντικαταβολών με τα σύνολα τους. Επίσης μπορεί να βλέπει και την κατάσταση τους
  • κ.α


Επικοινωνήστε μαζί μας